Cadoul de Crăciun

Cadoul de Crăciun pentru copii a devenit aproape sinonim perfect cu jucăriile. Cei mai mulți copii primesc 2-3 jucării, cei cu vârsta de 4-5 ani chiar mai multe, iar cei mari mai puține, dar mai scumpe, arată datele EduClass.ro, magazin de jucării educaționale. Bugetul mediu este de 200 de lei, în creștere constantă de la an la an.

Părinții caută pentru Crăciun jucării care să antreneze întreaga familie, astfel încât să profite de timpul liber împreună. Bugetul mediu pentru un cadou de Crăciun este de 200 de lei, în creștere cu 15% față de anul precedent, iar cei mai mulți achiziționează 2-3 jucării.

Pregătirile pentru Cărciun încep odată cu Black Friday, când se comandă aproximativ 25% dintre cadouri. Aici sunt incluse însă și comenzile pentru Moș Nicolae, unde media comenzii este de 150 de lei. Cele mai multe comenzi sunt însă înregistrate în luna decembrie, 35% în prima săptămână, respectiv perioada 10-20 decembrie – 40% dintre comenzi, când numărul acestora crește de 5 ori față de o perioadă obișnuită din an. Cele mai multe sunt făcute online, însă un procent în creștere constantă preferă în această perioadă showroomul EduClass (15-20%).

Remarcăm o creștere considerabilă și în prima parte a acestei perioade aglomerate, pe fondul experienței clienților noștri cu livrările. Preferă să comande din timp, pentru a nu avea surprize sau, dacă întârzie cu comenzile, vin în showroom. În showroom vin și cei carecaută recomandări sau au de cumpărat cadouri și pentru alți copii, nu doar ai lor. Se cautăjocuri în care să poată fi implicați și părinții, bunicii, prietenii, dat fiind specificul perioadei, cu mai multe zile de vacanță și mai mult timp petrecut împreună. Jocurile cu mai mulți participanți sunt de altfel printre cele mai căutate pe EduClass.ro, fie că vorbim de jocuri de strategie, de logică sau de îndemânare, a precizat Anca Leibovici.

Pentru copiii mai mici sunt preferate jocurile care dezvoltă motricitatea fină și/sau grosieră, jocul în echipă, dar și creativitatea, cum ar fi Pescarul cel Isteț, Insula omiduțelor sau Bormașina magică. Pentru cei mai mari, Artie, robotul care desenează, TNT sau Build or Boom antrenează și adulții, făcând din joacă un moment de conectare.

De altfel, un sondaj al EduClass.ro a arătat că 92% dintre părinți consideră joaca o activitate esențială în conectarea cu copilul. 60% dintre părinți au precizat că petrec între 1 și 3 ore zilnic cu copiii de vârstă mică, în timp ce aproape o treime fac acest lucru mai puțin de o oră zilnic. 11% au timp să se joace cu copilul doar în weekend.

Despre Edu Class

Înfiinţată în anul 2010, compania Edu Class este una dintre cele mai importante de pe piaţa românească de profil, cu o dezvoltare constantă şi susţinută în ultimii ani.

Importatorul de jucării şi jocuri educative pentru copii, care administrează www.educlass.ro, pune la dispoziţia consumatorilor produse pentru diverse categorii de vârstă, de la cele pentru bebeluşi, la cele educative pentru copii de peste 14 ani.

Printre brandurile comercializate de EduClass.ro se numără  BigJigs,  Biobuddi, Chalk and Chuckles, Dino Toys, Dino Bikes, Educational Insights, Fehn, Feuchtmann, Fisher Price, Galt, Grafix, Keycraft, Learning Resources, Little Learner, Learning Kitds, Magplayer, National Geographic, Ooba Games, Goliath.

Comentarii

comentarii