Câștigătorii Social Impact Award România 2019

0
153
Social Impact Award România-afiș

Joi, 3 octombrie 2019, a avut loc marea finală a Social Impact Award România, competiția care încurajează anual tinerii cu idei de afaceri sociale, la nivel internațional. În urma pitch-urilor celor 12 echipe finaliste, juriul a selectat trei echipe care au câștigat premii în valoare de câte 1500 de euro și ocazia de a merge în Kiev în luna decembrie, pentru a cunoaște echipele câștigătoare din celelalte 16 țări SIA, în cadrul SIA International Summit.

Cele 3 echipe care au câștigat competiția Social Impact Award România 2019 sunt:

Parentool – o platformă online adresată părinților ce are drept scop schimbarea pattern-urilor comportamentale și oferă conținut personalizat și acces la o serie de specialiști pregătiți să răspundă întrebărilor și provocărilor părinților în educarea copiilor.

Øko este un eco-streetwear brand ce produce tricouri sustenabile de înaltă calitate realizate din resturi de bumbac și sticle de plastic, tricouri ce au designuri streetwear și minimaliste create de artiști locali.

Olarsons construiește un mediu sigur de gândire, unde adună și (re)conectează inovatori, cercetători și comunități sub același acoperiș. Un hub de creație menit să aducă arta și inovația în inimile oamenilor.

Juriul SIA 2019 a fost format din: Irina Anghel Enescu (Managing Director, South Eastern European Private Equity and VC Association), Nicoleta Deliu (Head of Corporate Communication and Community Affairs Development, BCR), Raluca Cocuz (Sustainability Specialist,  Enel), Diana Certan (Concordia România), Alexandru Ghiță (Președinte Fondator, Educativa Group), Laura Leonte (Founder Cosânzeana) și Ciprian Stănescu (Co-fondator, Social Innovation Solutions).

În cadrul finalei SIA, înainte de anunțarea câștigătorilor a avut loc o conversație despre Cum învață antreprenorii? alături de Patrick Ouriaghli – Ateliere Fără Frontiere și Cosmin Alexandru – The Entrepreneurship Academy moderată de Ioana Matei – Business Magazin.

Pe lângă cele 3 premii în valoare de 1500 de euro, finaliștii au avut ocazia să câștige 500 de euro, premiu venit în baza Voturilor Comunității. Această etapă a adunat 4476 de voturi, iar echipa care a obținut cel mai mare număr de voturi a fost Mentee. Echipa creează o platformă care vizează oferirea unui ghid în carieră sub formă de mentorat. Astfel se realizează procesul de selecție din mulțimea de informație pentru a concepe un traseu profesional.

Echipa Social Impact Award este recunoscătoare pentru tot sprijinul primit de la partenerii programului în România (Enel, BCR, Red Bull Amaphiko), juriu, mentori și traineri. Împreună au reușit să construiască un punct de start pentru tinerii cu idei de bine, determinați să aducă proiecte concrete în comunități. 

Social Impact Award România în 2019 a fost organizat de Social Innovation Solutions, Global Shapers Bucharest Hub și Universitatea Alternativă.