Carrefour lansează Școala de Lideri, primul program din cadrul parteneriatului strategic cu Academia de Studii Economice din București

0
136

București, 28 septembrie 2021 – Carrefour România și Academia de Studii Economice din București au semnat un parteneriat strategic pentru următorii trei ani, ce vizează proiecte de dezvoltare profesională pentru angajații companiei. Parteneriatul debutează cu un prim program intitulat Școala de Lideri, lansat de Carrefour România în luna iulie. Acesta îşi propune să formeze liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați în domenii-cheie de profesori recunoscuți din ASE.

Parteneriatul a fost anunțat în cadrul unui eveniment organizat astăzi, în Aula Magna a Academiei de Studii Economice din București în prezența CEO Carrefour Group – Alexandre Bompard, a CEO Carrefour România – Julien Munch, a Rectorului Academiei de Studii Economice din București – prof. univ. dr. Nicolae Istudor și a Excelenței Sale, Laurence Auer, Ambasadoarea Franței în România, dar și a beneficiarilor direcți ai acestui program, angajații Carrefour.

„Suntem foarte încântați să derulăm programul Şcoala de Lideri și să punem în practică una dintre valorile esențiale ale companiei noastre, susținerea colegilor noștri prin dezvoltarea continuă a abilităților lor.  Pe scurt, ne dorim ca fiecare coleg să își poată îndeplini potențialul alături de noi, fie că își dorește să devină manager de magazine, de departament sau la sediul nostru central. Pe această cale, mulțumesc Academiei de Studii Economice din București pentru că este alături de noi în  acest demers, iar împreună vom scrie o nouă pagină din istoria liderilor de mâine. Acesta este doar primul program schițat în cadrul parteneriatului, urmând să dezvoltăm cu partenerii noștri alte noi proiecte cu impact, fie că este vorba despre dezvoltarea profesională a angajaților noștri sau pregătirea studenților de la ASE cu experiențe practice.”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

„Cu o lungă tradiție de performanță în pregătirea cursanților universitari, generație după generație, Academia de Studii Economice din București este un partener de încredere al mediului de afaceri din România. Astfel, ne-am alăturat cu entuziasm programului Școala de Lideri inițiat de Carrefour România, prin care putem avea un impact pozitiv în viața profesională a participanților și prin care putem promova dezvoltarea profesională continuă. Companiile care investesc în abilitățile angajaților sunt mai competitive, atât în din punct de vedere al business-ului, cât și pe piața de muncă.”, a adăugat Prof. Univ. Dr. Dorel Mihai Paraschiv, Prorector ASE cu relațiile cu mediul economico-social și viața studențească.

Carrefour România a pus bazele programului în prima parte a anului, când a identificat oameni cheie din echipele companiei, în urma unei evaluări aplicate la nivelul întregii organizații. Astfel, în funcție de parcursul vizat, angajații Carrefour participanți la program au fost împărțiți în trei clase:  Campus – care aduce împreună colegii care se pregătesc să devină Manageri de Magazin sau de Departament, Future Leaders Operațional – ai cărei membri vizează pozițiile de Director de Hypermarket sau Manageri regionali și clasa Future Leaders sediu – ai cărei membri îşi dezvoltă competențele necesare a putea accesa poziţii de Manageri şi Directori.

La finalul acestui an, absolvenţii Şcolii de Lideri Carrefour 2021 vor avea competențe dezvoltate în domenii precum Lidership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării. Un alt element important în planul individual de dezvoltare al fiecărui participant este efectuarea unor stagii de învăţare “on the job”, atât la nivel naţional, cât și internaţional. Întregul program este organizat în jurul unor activităţi de învăţare experiențială, cu aplicabilitate practică.

Pentru a răspunde cât mai aplicat nevoilor individuale de dezvoltare, programele de formare se vor derula în parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucureşti şi Bucharest Business School și vor fi facilitate de profesori ai Academiei de Studii Economice din București. Fiecare lună va fi dedicată creşterii competențelor dintr-o anumită arie.

De asemenea, pe parcursul desfăşurării acestui program, participanţii vor lua parte la trei întâlniri de celebrare, desfăşurate la nivel omnicanal. Prima întâlnire are loc în septembrie, odată cu startul oficial al sesiunilor de formare.

 

***

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce ri