Banca Comercială Feroviara a lansat în toamnă campania TALKSTER, prin care își propun să descopere, în cele 12 centre universitare acoperite de sucursalele lor, câte un student gata să preia rolul de “brand ambassador” pentru produsele lor adresate, bineînțeles, studenților la început de drum.
Din Arad, Baia Mare, Brașov, București, Cluj, Constanța, Craiova, Iași, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, vom fi selectați câte un student, în urma unui proces coordonat de economiștii BCF. Din cei 12, pentru care vor organiza un week-end de training-uri și socializare în București, TALKSTERUL național se va bucura de un contract de muncă de 1 an alături de ei – chiar și din fața computerului său.
Până atunci, vă facem cunoscute profilul TALKSTERULUI:
- un lider de opinie printre colegii săi, însă unul deschis, amuzant și competitiv;
- un bun comunicator și cunoscător al grupului din care face parte – la facultate, într-o organizație studențească, în timpul liber;
- un bun ascultător, fotogenic și telegenic;
- bine informat, credibil, dar și foarte creativ și spontan;
- gata să învețe și să experimenteze diferite metode de comunicare și promovare online;
…ce ne dorim de la el:
- să preia, alături de noi, activități de blogging și comunicare online;
- să fie foarte activ în Social Media, pe subiectele care îl interesează;
- să fie gata de a intra în competiție cu alți potențiali TALKSTERI;
- să poată prelua un produs care să ajungă, apoi, la toți prietenii săi reali și virtuali; și ne așteptăm să fie mulți 🙂
- să dea o notă personală tuturor subiectelor propuse de noi.
…și ce oferim:
- o tabletă pentru fiecare dintre cei 12 finaliști;
- un buget lunar, pe toată durata campaniei, pentru cei 12 finaliști, pentru networking;
- un contract de muncă alături de Banca Comercială Feroviara, timp de un an, pentru TALKSTERUL național, pe care îl vom negocia împreună.
Mai multe detalii: www.elara.ro și www.talkster.elara.ro.