Joi, 16 mai, începând cu orele 17.00 în locația din str. Pictor Arthur Verona a librăriilor Cărturești va avea loc evenimentul de carieră « Biblioteca Vie – Povestea unei cariere », un eveniment organizat de LEAP pentru studenții bucureșteni.

« Biblioteca vie » este asemenea unei biblioteci obișnuite, din care cititorii interesați împrumuta cărți pentru o perioadă limitată de timp, le citesc și le returnează bibliotecarului, pentru a fi răsfoite de următorii cititori interesați. Sunt două diferențe majore însă: cărțile sunt persoane, iar citirea lor presupune dialogul cititorului cu acestea.

Vă puteți înscrie la eveniment, completând formularul online: http://leap.ro/2013/05/biblioteca-vie-povestea-unui-profesionist/

Cărțile invitate sunt:

 

Anca Georgescu – Director Executiv de Resurse Umane, Romtelecom“Unii colegi mă descriu ca fiind „umană” si având „resurse”, uneori surprinzătoare. Măritată, o fiică de 16 ani.”

Lucrez din 2007 în cadrul Romtelecom ca Director Executiv de Resurse Umane. Am condus  unele dintre cele mai ample procese de schimbare organizațională, punând accent pe echilibrul dintre o utilizare justă a resurselor si performanță, pe de o parte, și construirea unui climat organizațional sănătos, pe de altă parte.  Echipa de resurse umane pe care o conduc a reușit să combine atât orientarea spre eficiență cât și construirea de competențe bazate pe valori. Succesul nostru e vizibil în rezultatele sondajelor de climat organizațional, dar și în percepția clienților externi și interni.Din 1999 până în 2007 am lucrat în cadrul producătorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola HBC, în Grecia, Polonia și România. În România, ultima poziție din CCHBC a fost cea de country manager resurse umane pentru operațiunile locale. Din 2002 până în 2004, am fost country manager al Coca-Cola HBC Polonia, iar în perioada 2004-2007 am fost șef al procesului de afaceri pentru resurse umane al corporației, în cadrul Coca-Cola HBC Grecia.


 Raluca ElgyarRaluca Elgyar – Senior HR Consultant, Adecco
Raluca Elgyar este Senior Consultant in cadrul departamentului de Permanent Placement al Adecco Romania. Desfasoara procese de recrutare si selectie, evaluare si consiliere in cariera pentru companii din diferite industrii, in Romania si la nivel international.

Raluca are o experienta de sase ani, atat in zona de consultanta, cat si in departamente interne de HR, pe proiecte de recrutare si selectie, procese de evaluare, outplacement si consiliere in cariera.
Este absolventa a Universitatii Bucuresti, Facultatea de Limbi si Literaturi Straine si Consilier in cariera certificat GCDF.

 

Mihaela NedelcuMihaela Nedelcu – HR Generalist, Optaros

Mihaela Nedelcu este Generalist Resurse Umane în cadrul departamentului de Resurse Umane al Optaros România.

Este reprezentantul HR principal şi consilier pentru toți angajaţii şi managerii români. Ea sprijină toate inițiativele de resurse umane locale: recrutarea, beneficii şi compensare, managementul performanţei, training, relaţiile cu angajaţii şi alte proiecte strategice.

Mihaela are o diplomă de licență în Management și o diplomă de master în Marketing, ambele absolvite în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti.

În timpul liber, Mihaela scrie pe blogul ei personal, se plimbă cu bicicleta ei retro sau merge la snowboard.

 


 

 image001Adriana Constantin – Staffing Consultant, Microsoft

Numele meu este Adriana Constantin și fac parte din  staffing teamul companiei Microsoft Romania. M-am alăturat Microsoft in februarie 2012 în calitate de Staffing Consultant for Global Business Support Center. Am absolvit Psihologia în 2008 și un program masteral în domeniul trainingului în 2010 și am lucrat în recrutare pentru aproape 7 ani. În timpul liber îmi place să cățătoresc și să descopăr noi culturi. În același timp cititul cărților beletristice și de psihologie reprezintă un hobby pentru mine.


 

 Ioana TanaseIoana Tănase – Staffing Consultant, Microsoft

Numele meu este Ioana Tănase și fac parte din echipa de recrutări a Microsoft România. M-am alăturat echipei de Resurse Umane in decembrie 2010 și am devenit responsabilă pentru întreaga componentă administrativă a procesului de recrutare. De vara trecută sunt Staffing Consultant (recruiter) pentru intreaga regiune germană. Asta înseamnă că ma ocup de angajarea de Support Engineers care vorbesc, pe lângă engleză, și germana. În timpul liber îmi face plăcere să citesc și să mă uit la filme.


 

Badescu Silviu (4)Silviu Bădescu – Manager| Human Resources, Deloitte

Cu 10 ani in urma eram student in ultimul an obtinusem primul meu job in domeniul HR, in cadrul unui IMM cu profil de morarit-panificatie dintr-un mic oras sibian. Ajuns in capitala, am trecut prin trei organizatii din industrii diferite, fiecare cu propriile particularitati si oportunitati de dezvoltare. Am invatat ce inseamna o companie romaneasca de retail aflata in crestere si totodata in plin proces de tranzitie de la conducerea “de familie” catre o guvernanta “corporatista”. Am experimentat anii de boom economic in departamentul de HR al unei banci internationale importante. Din 2007 lucrez la Deloitte, o companie de audit si consultanta cu adevarat globala, in care am putut avea o perspectiva de ansamblu asupra tuturor proceselor de business si HR in context international.Ma bucur sa fiu alaturi de voi si sa va pot impartasi din experientele mele in cadrul evenimentului Biblioteca Vie!


 

nonameCristina Stoica – HR Manger, Oracle

M-am alaturat echipei Oracle Romania in 2005, ca PC operator si am evoluat treptat catre rolurile de HR Admin -> HR Specialist -> HR Business Partner si in prezent HR Manager. Rolul meu curent este o combinatie neasteptata si incitanta de responsabilitati: management HR advisor, people manager, consultant tehnic si developer, advisor medical, leader al unor proiecte si echipe regionale ce au ca scop asigurarea eficientei in comunitatea HR, organizator de sesiuni train-the-trainer pentru angajati si manageri pe diverse aplicatii si procese.
Oracle este un angajator de top, ce promoveaza dezvoltarea continua prin cultura self-service, ceea ce mi-a permis ca in ultimii 8 ani sa cresc atat ca individ, cat si ca profesionist.
Looking forward to the future @ Oracle!


 

 cristina ciocoiu photoCristina Ciocoiu – Recruitment Specialist, Qualitance 

Rolul meu in echipa Q este de acela de a oferi solutii inovative in materie de Recrutare, Resource Deployment si HR.
Una dintre componentele cheie ale jobului actual presupune creionarea si aplicarea unor strategii de sourcing extrem de creative pentru atragerea candidatilor din zona de IT&C. Sunt persoana responsabila pentru intreg procesul de HR ( de la procedura – cum si in ce fel se face si pana la integrarea noilor colegi in organzatie), driver pe zona de evenimente HR si ocazional particip la intalniri cu partenerii sau clientii Qualitance.
Pot spune ca  atitudinea, creativitatea, determinarea, consecventa si viziunea sunt tot atatea lucruri care m-au ajutat de-a lungul carierei mele.


Pentru întrebări și detalii, vă rugăm să scrieți pe adresa simona.iagar[at]leap[dot]ro. Lectură plăcută!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here