Pe 16 iulie, Advice a demarat Advertising Week, o serie de evenimente organizate cu scopul de a facilita drumul aspiranților către industria creativă și marketingul de top. Pe parcursul verii, Advertising Week are trei evenimente tip preview, cu rol de teaser, urmând ca, în noiembrie, să fie așteptate aproximativ 3000 de persoane dornice de inițiere în sfera publicității. Echipa IQool a fost prezentă la Preview#1 al Advertising Week – Blending Creativity – și vă dezvăluie câteva insight-uri. Restul detaliilor trebuie să le aflați voi!
De ce „Blending Creativity”? Oamenii din advertising sunt într-o continuă adaptare la noile trenduri și tehnologii. Din necesitatea de a ține pasul cu schimbările, omul de agenție ajunge să cunoască tehnici, programe sau elemente esențiale din fiecare ramură a industriei creative, tocmai pentru a se putea adapta cu ușurință fiecărui mediu. Blending Creativity se poate traduce prin mixul creativității din domenii diferite pentru a realiza un cocktail de concepte menit să demonstreze că lucrurile diferite pot schimba împreună preconcepții.
Evenimentul a urmărit evoluția tinerei generații de publicitari, aceia dintre noi care nu se mai mulțumesc doar cu jobul actual, ci vor să învețe câte un pic din fiecare ramură. Organizatorii susțin conștientizarea unui anumit nivel de independență câștigat prin extinderea cunoștințelor necesare zi de zi, astfel încât noul val de creativi să fie pregătit să dovedească și mai multe decât până acum.
Timp de o oră, Irina Petrovici, Grolsch Community Manager @Kubis Interactive, le-a vorbit tinerilor despre „rețetă”, procesul creativ și mixul final de idei și stiluri diferite îmbinate cu succes, având ca studiu de caz proiectul celor de la Grolsch – Experimentalist. Evenimentul a fost de bun augur, tinerii participând activ la dezbatere și dovedind implicare în ceea ce privește viitorul lor.
Blending Creativity s-a desfășurat la 360HUB, un spațiu ideal pentru blend-ul de idei, sfaturi și concepte. Advertising Week și 360HUB vor colabora și pentru următoarele două Preview-uri. Stați cu ochii pe Advertising Week pentru a fi la curent cu următoarele evenimente. Ne vedem acolo!