Plecând de la ideea că tinerii au nevoie de îndrumare profesională și de un traseu care să îi ghideze prin domeniile profesionale, la 2 ani de la lansare, Blitz TV organizează ceea ce se numește „Traseul de orientare profesională de la metrou”.
Nu este vorba despre un alt eveniment ce are loc pe peronul unei stații de metrou (mai) aglomerate ci despre explorarea a patru industrii diferite – rebranduind cele patru linii de la metrou, respectiv M1 (linia galbenă), M2 (linia albastră), M3 (linia roșie) și M4 (linia verde).
Primul traseu aparține domeniului publicitar și este ilustrat de linia galbenă – magistrala M1. Denumită ‘Călătoria construirii unui Brand Premium’, aceasta va cuprinde 5 opriri:
– prima oprire: Creație – ghid: Robert Obert (HaHaHa Production | Balkanik | Nomad, );
– a doua oprire: PR – ghid: Alina Silaghi (Backyard Weekend | Basswise Crew | Color);
– a treia oprire: Digital Marketing – ghid: Andrei Lăscut (Grolsch | Profesor Școala IAA- Modul digital);
– a patra oprire: Organizarea evenimentelor – ghid: Daniel Drăghici (Backyard weekend | ScalaColor);
– a cincea oprire, destinația ilustrată printr-o dezbatere susținută de toți ghizii evenimentului.
Seara se va încheia cu o sesiune de networking, într-o oază de liniște, pe marginea Piscinei Floreasca.
Pe lângă muzica bună și oamenii de calitate, vor fi puse la bătaie și premii pe măsură, oferite de evoMAG, NERV și Nilu Crocodilu
Puteți afla mai multe despre „Călătoria construirii unui Brand Premium” accesând paginile oficiale ale evenimentului:
https://www.facebook.com/events/432644860252857/
Nu uitați să vă înscrieți!
https://calatoriaconstruiriiunuibrand.splashthat.com/
Intrarea este liberă.