joi, decembrie 5, 2024
Recrutare IQool
AcasăDespre tineAflă de ce aspecte trebuie să ții cont în carieră

Află de ce aspecte trebuie să ții cont în carieră

O carieră de succes necesită foarte mult timp și determinare din partea ta. De asemenea, pe parcursul vieții vei întâlni o serie de obstacole în viața profesională. Nu trebuie să te panichezi când lucrurile nu merg conform planului tău inițial. Este perfect normal să treci atât prin momente plăcute, dar și prin unele mai dificile. Este important să nu faci o tragedie din ceea ce ți se întâmplă, ci să înveți să te acomodezi și să culegi doar ceea ce este mai bun din aceste momente neplăcute.

Află din acest articol care sunt cele mai importante 7 aspecte de care trebuie să ţii cont în carieră.

1. Jobul visurilor tale poate fi un eşec

De foarte multe ori teoria nu se potriveşte în totalitate cu practica. Există cazuri când credeai că ţi-ai ales cea mai grozavă profesie până când a trebuit sa te duci la serviciu zi de zi. Acolo trebuie să ții cont de mai multe aspecte decât îți imaginai tu și să nu ai timp pentru tine aproape deloc. De aceea, este foarte important ca atunci când ne alegem o profesie, să ne informăm foarte bine ce activități presupune aceasta.

2. Nu te-ai pregătit bine pentru interviul de angajare

Un interviu de angajare cere timp și documentare din partea ta, pentru a putea face o primă impresie cât mai bună. Este foarte important să nu te duci la un interviu fără să ai „temele făcute”!

3. Eşti prea dornic să spui „da”

Înainte de a spune „da” la orice sarcină de serviciu, doar pentru a arăta că ești capabil să rezolvi orice, trebuie să te gândești foarte bine dacă vei putea face față unui volum foarte mare de atribuțiuni. Așa că, decât să lași baltă proiectul mai târziu, când colegii se bazează pe tine, mai bine îți evaluezi corect capacitățile de la început.

4. Poţi fi ignorat când se fac promovări

Se întâmplă foarte des să se facă promovări în companie, iar tu să fii ignorat. Chiar dacă este foarte dureros, nu o lua prea personal, ci gândește-te cum poți să devii mai bun din punct de vedere profesional!

5. Ai un şef de coşmar

Șefii răi sunt mai mulți decât cei buni, iar șansele ca tu să întâlnești unul rău sunt mult mai ridicate. Invață să fii rabdător, să îți gestionezi reacțiile și să limitezi pe cât posibil interacțiunea cu el.

6. Nu ţi-ai recunoscut greşelile când era cazul

Oricine greșește, mai ales la începutul carierei. Faptul că nu îți recunoști greșelile și că le ascunzi poate fi o dovadă de imaturitate și teamă. Mai bine spui pe loc, decât să se afle prea târziu!

7. Eşti prieten cu cine nu trebuie la locul de muncă

Un job poate fi mult mai atractiv dacă îți faci prieteni. Dar, dacă stai prea mult de vorbă și bârfești, s-ar putea ca prieteniile să îți aducă mai multe dezavantaje! Ai grijă ce și cu cine vorbești!

 

sursă info: andreearaicu.ro

sursă foto: vahid-zarei.com

 

RELATED ARTICLES

Most Popular