IAA Young Professionals lansează cea de-a treia ediție a CompetițIAA, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice în domeniu, prin simularea unui pitch plătit în fața a patru clienți mari: Ursus, Leo Burnett, Mediafax și Fundația Noi Orizonturi.
”Sunt foarte mulți studenți care vor să lucreze în comunicare, iar în CompetițIAA au șansa să își testeze ideile într-un mediu foarte aproape de realitate: cu un brief pe o situație de comunicare clară și actuală, al unui client real și cu pitch-uirea propunerilor direct în fața celor care au putere de decizie pe brandul respectiv. Ne bucurăm că anul acesta am reușit să convingem patru clienți să asculte și să evalueze ideile studenților: o companie mare, o agenție importantă, un trust media și un ONG cu activitate națională, adică toate domeniile de care un pasionat de comunicare poate fi interesat. Sper să avem cât mai mulți generatori de idei care să se înscrie în CompetițIAA 3.0, pentru că noi am pregătit brief-uri provocatoare de creativitate și premii care să răsplătească ideile convingătoare”, a spus Nicoleta Deliu, președintele IAA YP.
Pentru a putea intra în CompetiţIAA 3.0., studenții trebuie să își facă propria lor “agenție” și să urmeze pașii de înscriere. În prima etapă, echipe formate din 3-4 studenți sau masteranzi trebuie să completeze formularul de înscriere până pe 3 noiembrie, disponibil pe www.competitiaa.ro.
Etapa a doua va începe pe 5 noiembrie, când cele 20 de echipe finaliste selectate vor fi anunțate în cadrul unei sesiuni de debriefing cu un specialist în comunicare. În urma acestei sesiuni, se vor trage la sorți cinci echipe finaliste pentru fiecare din cele patru brief-uri. Prezentările finale, atunci când echipele au șansa să își dovedească performanța în fața celor patru clienți, vor avea loc pe 21 și 22 decembrie.
”Experiența câștigată în provocarea lansată de IAA Young Professionals vine pentru a da libertatea minților creative să se exprime într-un cadru care depășeste sfera teoriei sau a mitului că ideile bune pot să vină doar de la oameni cu cunoștințe vaste în spate. Prin prisma proiectului participanții au acces la un networking bine închegat și, de ce nu, la posibilitatea de a avea un job chiar în industria de marcomm. Credem mult în entuziasmul și dorința oamenilor care vor să lase o amprentă în munca lor, tocmai de aceea am pregătit această provocare pentru ei”, a spus Diana Lupescu, membru IAA YP și Project Manager CompetițIAA.
Pe lângă oportunitatea de a interacționa cu clienți reali și testarea abilităților în domeniu, echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu premii în bani. Ca element de noutate, CompetițIAA 3.0 aduce echipelor finaliste sesiuni de mentorat cu specialiști în comunicare, care îi vor ghida si îndruma pe tot parcursul rezolvării briefurilor.
Edițiile anterioare CompetițIAA au avut rezultate peste aștepări: peste 250 de participanți înscriși în 70 de echipe, 200 de persoane care s-au bucurat de traininguri cu profesioniști din domeniu, precum și de suportul organizațiilor studențești.
Pentru informații suplimentare:
Diana Lupescu, Project Manager CompetitIAA 3.0
E-mail: diananicoleta.lupescu@gmail.com
Telefon: 0740 050 419
IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării. În întreaga lume, IAA YP înseamnă peste 1000 de membri, filiale în 12 ţări şi un proces activ de extindere în alte pieţe.
Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA YP în Romania sunt: Serile YP, Civic Vox, GalerIAA, Midsummer Party, conferinţele Marketing Innovation şi B(rand) Yourself. Pentru mai multe detalii puteţi vizita www.iaayp.ro.