Care sunt tipurile de postări pe care ar trebui să le publici pentru a atrage atenția „prietenilor virtuali” ?

Deși nu sunt genul de persoană care să depindă de părerile celor din jur (în special în mediul virtual) atunci când misiunea ta este aceea de a transmite, a influența și mai ales a promova o idee trebuie să te asiguri că găsești cele mai bune metode de „împachetare” a mesajului.

Din acest motiv să știi să îți promovezi mesajul în cele mai bune forme astfel încât să ajungă la publicul țintă și să stârnească reacții este un must have actual.

Cu toate că nu există rețeta ideală care să îți asigure succesul în calitate de influencer îți prezint câteva idei  care cu siguranță îți vor limpezi mințile și îți vor simplifică viața de SMM.

  1. Interviuri

 Online, offline, text, video. Sub orice formă acest tip de content formează imaginea ta ca și expert. Când faci un interviu, atribuie-i cât mai multe forme posibile, Asta îți permite să experimentezi pe publicul țintă. Cercetează  care este cea mai bună sursă prin care conținutul s-a răspândit cel mai rapid și eficient.

  1. Recenzii

Părerea ta contează! Dacă ai anumite înclinații spre diverse domenii (nu neapărat literare) îndrăznește. Exprimă-ți părerea legat de o carte sau lectură care te-a captivat sau nu, bineînțeles argumentează-ți propice opinia.

  1. Studii de caz

Prin acest tip de conținut reușești să expui pas cu pas propria experiență. Dacă recurgi la această metodă fii pregătit, deoarece necesită un efort deosebit în colectarea unor date reale. În felul acesta cercetarea va avea o bază coerentă și credibilă.

  1. Infografice şi Mind-maps

Material util din partea expertului care poate răspunde la anumite întrebări sau rezolva anumite probleme ale cititorului, afișând și o notă „profi” imagini voastre.

  1. Înlăturarea miturilor

Miturile sunt cauza principală pentru care oamenii nu au încredere în anumite produse sau, în general tind să nu aibă încredere în nișa respectivă. În funcție de domeniul în care activezi ex: fashion, beauty, health, poți demasca mituri care să stârnească interes, intrigă și mai ales REACȚII în rândul cititorilor.

De asemeni demascare anumitor mituri trebuie să aibă la baza o serie de argumente sustenabile.

  1. Postare despre reușitele anului

Acest tip de postări îi motivează pe cititori  să îți susțină munca în continuare.

În general oamenii scriu despre

  • Schimbările din ultimul an
  • Lecții pe care le-au învățat sau au fost nevoiți să o facă
  • Idei care i-au marcat sau i-au motivat
  • Cărți citite, locuri vizitate
  1. Postări cu sfaturi utile 

În funcție de domeniu în care activezi publicul tău dezvoltă anumite nevoi sau neîncrederi. Studiază aceste breșe și descoperă cum îți poți ajuta cititorii prin cunoștințele pe care le deții. Ce sfaturi caută publicul tău țintă ?

  1. Interacțiune

Caută să păstrezi o legătură cât mai strânsă cu urmăritorii tăi. Implică-i în activitățile tale. Demonstrează că nu este o comunicare unilaterală, tinde spre ideea formării unei comunități unite.

 

 

  1. Postări despre oferte și motivarea necesității de a cumpăra

Orice persoană cumpără din 2 motive: emoțional și rațional. Atunci când vine vorba de a motiva emoțional, publică postări în care vorbești despre sentimentele clientului. Ce emoții va trăi? Ce vor spune oamenii din jur?

Când vorbim despre motivarea rațională este clar că vorbim despre beneficii în cifre și exemple concrete. Explicăm de ce trebuie să cumpere: și care sunt beneficiile. Acest tip de postări se mulează perfect celor axați pe domenii precum: fashion, IT etc.

  1. Sondaje, întrebări deschise sau concursuri

Genul acesta de postări atrage cu sine o mare putere de reacție, mai ales când se află la mijloc și un micuț premiu. Ideea de concurs stârnește spiritul competitiv în individ. De aceea concursurile care au la bază întrebări deschise sau diverse chestionare se bucură de un mare interes și de cele mai multe ori răspunsuri originale.

Cu toate că industria Social Media este mult mai complexă acesta poate fi urmărită cel mai bine în acțiune.

Dacă vrei să afli mai multe despre tine și publicul care te urmărește, dacă dorești să te dezvolți frumos în acest domeniu îndrăznește să încerci!

Nimic nu este greșit cât timp e opinia ta și ai învățat ceva din urmă postării respective. Cel mai important este să asculți doleanțele nespuse ale cititorului frivol și să încerci să umpli acel gol prin mesajul transmis de tine.

Comentarii

comentarii