Suntem o echipă smart, ambiţioasă, plină de idei şi mereu la curent cu tot ceea ce ţine de mediul online. Credem că oamenii sunt cei care fac diferenţa şi suntem convinşi că nimic nu e imposibil atâta timp cât îţi doreşti foarte mult să realizezi ceva. Dacă şi tu ai acelaşi mindset, s-ar putea să avem un job pentru tine.

Cerinţe oarecum obligatorii

  • să fii certificat Google Adwords şi media scorurilor examenelor să fie de minim 95%;
  • dragostea adevărată pentru Pay Per Click (Google Adwords, Facebook Ads);
  • să fi creat şi rulat cel puţin 2 campanii de Google Adwords (de pe contul propriu sau al altcuiva) din care să poţi trage nişte concluzii la nivelul indicatorilor pentru reţeaua de search şi display;
  • prietenia cu Excel-ul şi o bună capacitate de analiză;
  • ştii să relaţionezi cu oamenii;
  • ai fost atent la orele de lb. română şi îţi place să scrii corect;
  • ai la bookmarks cel puţin 3 bloguri de PPC.

Ar fi un bonus dacă:

  • ai deja o experienţă minimă în PPC;
  • participi la evenimentele şi conferinţele din domeniu;
  • ştii să interpretezi câteva date generale din Google Analytics;
  • ai simţul umorului :)

Ce vei face propriu-zis:

  • după reasearch-urile riguroase, vei crea campanii de PPC;
  • vei optimiza costurile şi vei urmări constant performanţa campaniilor;
  • te vei îndrăgosti de Excel, Adwords Editor şi Power Editor;
  • vei participa la evenimentele şi workshop-urile din industrie;
  • vei învăţa o mulţime de lucruri noi şi faine.

De ce să aplici pentru acest job:

  • vei fi implicat în proiecte importante şi vei gestiona on your own (eventually) clienţi mari;
  • avem răbdare şi ne place să îi învăţăm pe cei din jur. Totuşi, apreciem un spirit autodidact care ştie să găsească şi singur răspunsurile;
  • programul e flexibil, dar punctualitatea e un must;
  • te vei bucura de Happy Fridays, adică vei lua prânzul cu echipa în fiecare vineri, masă oferită de 2Parale;
  • avem scaun de masaj pentru relaxare, masă de ping-pong, FIFA pe XBOX, cafea şi fructe proaspete;
  • pentru că e un job super tare.

Prima lună va fi de probă (vrem să ne asigurăm că există o chimie între noi), după care ne vom pecetlui oficial relaţia pe termen lung.

If you wanna join us, trimite CV-ul tău şi câteva gânduri despre tine pe adresa catalina.maruster@2parale.ro + soluţia pentru problemele de mai jos:

  1. Alege 10 cuvinte-cheie (broad match, phrase match sau exact match) pe care le-ai include într-o campanie AdWords de search pentru o companie care oferă consultanţă financiară B2B.
  2. Dă-ne exemplu de 2 reclame text (în limita caracterelor permise de Google Adwords) pentru campania descrisă mai sus.
  3. De ce avem nevoie de cuvinte negative în Google AdWords? Exemplu concret de folosire a acestora.
  4. Să zicem că administrezi campaniile clientului Broscuţa Săltăreaţă, mai sunt 5 zile din lună şi deja s-au cheltuit aproape toţi banii alocaţi pentru luna respectivă. Clientul nu e dispus să aloce un buget suplimentar. Cum rezolvi situaţia? Detaliază.

Deadline: 22 martie 2016. The sooner, the better.

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here